Onze behandelingen

Onze behandelingen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel kunt u terecht voor de volgende behandelingen:

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 17:00
woensdag08:00 - 17:00
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Bijleveldsingel 4
Nijmegen 6521AR
Route

Patiëntervaringen

820 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Uitstekend

Ben al 40 jaar patient in die praktijk

Uitstekend

Uitstekend

Vakbekwaam

Vriendelijke en adequate behandeling.

Zeer positief

Vlot en kundig, en zeer vriendelijk, ook de assistente!

Goede zorg

Deskundigheid scoort goed bij mij Vriendelijkheid ook.

goed

Aanvankelijk duurde het even voor ik een afspraak had (met matige tandpijn). Maar daarna kon ik terecht bij mijn vaste tandarts die mij prima heeft geholpen. De mogelijke oorzaken werden uitvoerig nagelopen gevolgd door de noodzakelijke behandeling.

Deskundige en klantvriendelijke behandeling behandeling

Deskundige en klantvriendelijke behandeling behandeling

zeer netjes en altijd vriedelijk.

zeer netjes behandeld

Uitstekend!

Zeer deskundige, rustige en duidelijke communicatie én handelingen door de tandarts en haar assistenten. De teamleden zijn goed op elkaar ingespeeld en de goede teamspirit is voelbaar!

Heldere uitleg

Geen behandeling maar aangeven vervolg met kiestrekken bij kaakchirurg en vullen bij tandarts.

Prima

Prima

vakkundig en zeer vriendelijk

vakkundig en zeer vriendelijk

Een fijne, vriendelijke en professionele behandeling

Vanaf binnenkomst in de praktijk ben ik fijn en professioneel behandeld. Zowel bij het ontvangst als tijdens de behandeling zelf.

Mijn ervaring was perfect !

Ik had een heele goeie ervaring , iedereen was vriendelijk en ik heb niets te klachten .

Heel prettig behandeld

Met aandacht, deskundig, begripvol, prettig.

Snel geholpen

Goed

Uitstekend

Goede behandeling en fijne klanthouding

Fijne gevoel

Goede tandarts

Super

Geduld, kundig, goede uitleg en ontspannen

prima behandeling

Heel vriendelijk, kijkt alles goed na, deskundig

Anne is een hele fijne mondhygieniste.

Duidelijke uitleg en aandacht voor mijn gebit.

fexibel, helder gevoel voor prioriteiten, bereid tot extra inzet, deskundig, snel

Toen ik bij de mondhygienist kwam bleek ik een gat in mijn voortand te hebben. Ze ging meteen overleggen met de tandarts waarvan ze wist dat die op dat moment pauze had. De tandarts was bereid mij eerst te helpen, ook al had de mondhygienist verder nog niet veel kunnen doen. Het gat is nu gevuld, terwijl daar anders weer een aparte afspraak voor gemaakt had moeten worden.