Contact

Contact

Heeft u een vraag en snel antwoord nodig? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 024-3233150. U kunt ook onderstaand formulier invullen. Dan wordt er vervolgens door één van onze medewerkers z.s.m. contact met u opgenomen.

Uw vraag doorgeven kan nu eenvoudig online

Vul uw gegevens in via onderstaand formulier. Wij nemen vervolgens contact met U op.

Let op: Dit formulier is bedoeld voor algemene vragen. Voor vragen en wijzigingen omtrent uw afspraak dient u telefonisch contact op te nemen via 024-3233150.

De route naar onze praktijk

Bijleveldsingel 4
Nijmegen 6521AR
Route

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 17:00
woensdag08:00 - 17:00
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Wijzigingsformulier

Vul onderstaand formulier in om een wijziging door te geven.

Geslacht:*

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

Patiëntervaringen

819 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Uitstekend

Uitstekend

Vakbekwaam

Vriendelijke en adequate behandeling.

Zeer positief

Vlot en kundig, en zeer vriendelijk, ook de assistente!

Goede zorg

Deskundigheid scoort goed bij mij Vriendelijkheid ook.

goed

Aanvankelijk duurde het even voor ik een afspraak had (met matige tandpijn). Maar daarna kon ik terecht bij mijn vaste tandarts die mij prima heeft geholpen. De mogelijke oorzaken werden uitvoerig nagelopen gevolgd door de noodzakelijke behandeling.

Deskundige en klantvriendelijke behandeling behandeling

Deskundige en klantvriendelijke behandeling behandeling

zeer netjes en altijd vriedelijk.

zeer netjes behandeld

Uitstekend!

Zeer deskundige, rustige en duidelijke communicatie én handelingen door de tandarts en haar assistenten. De teamleden zijn goed op elkaar ingespeeld en de goede teamspirit is voelbaar!

Heldere uitleg

Geen behandeling maar aangeven vervolg met kiestrekken bij kaakchirurg en vullen bij tandarts.

Prima

Prima

vakkundig en zeer vriendelijk

vakkundig en zeer vriendelijk

Een fijne, vriendelijke en professionele behandeling

Vanaf binnenkomst in de praktijk ben ik fijn en professioneel behandeld. Zowel bij het ontvangst als tijdens de behandeling zelf.

Mijn ervaring was perfect !

Ik had een heele goeie ervaring , iedereen was vriendelijk en ik heb niets te klachten .

Heel prettig behandeld

Met aandacht, deskundig, begripvol, prettig.

Snel geholpen

Goed

Uitstekend

Goede behandeling en fijne klanthouding

Fijne gevoel

Goede tandarts

Super

Geduld, kundig, goede uitleg en ontspannen

prima behandeling

Heel vriendelijk, kijkt alles goed na, deskundig

Anne is een hele fijne mondhygieniste.

Duidelijke uitleg en aandacht voor mijn gebit.

fexibel, helder gevoel voor prioriteiten, bereid tot extra inzet, deskundig, snel

Toen ik bij de mondhygienist kwam bleek ik een gat in mijn voortand te hebben. Ze ging meteen overleggen met de tandarts waarvan ze wist dat die op dat moment pauze had. De tandarts was bereid mij eerst te helpen, ook al had de mondhygienist verder nog niet veel kunnen doen. Het gat is nu gevuld, terwijl daar anders weer een aparte afspraak voor gemaakt had moeten worden.

Fijnste tandarts

Fijnste tandarts. Stelt me altijd gerust en luisterd ook echt.